Epeyce Sevdiler



sevmek, öpülmek:
daima bir rüya, öyküsünde hiç yer almadığım…


beni tutkuyla büyüttüler
çiçeğin bahara
baharın kışa
kışın güneşe tutkusundan mülhem
bu yüzden
kadim bir gülümseme yayılır benden

sevgiyle beslediler beni
suyun göğü
göğün toprağı
toprağın yeşili beslemesinden mülhem
bundandır
ayalarımın meyvelerle dolması
baldan öte bal damlar onlardan
her mevsim
yeniden

beni özlediler
anne kokusu gibi
gördüler kalbleriyle
dönüp dönüp çoğalan bir güzelliği
işledik yüreklere

içtiler beni
içlerine çektiler
değişik içlerde
farklı renklerle boyandım
ezgilerde çoğaldım

epeyce sevdiler
hayli tuttular ellerimi
ezelî deryada bir zerre sandalı
seyre dalıp durdular

öptüler
sardılar
kâfi gelemedik birbirimize

bu yüzden dilim
aşklı şarkıyla seslenir
ve susar.

Selçuk ERAT
                 14 Mayıs 2011, İstanbul

Yorumlar